cinta vs sahabat

Balik-balik  dari kelas je terus, teringat kat blog aku nie,yelah baru lagikan
tu yag kemaruk...hahahaha
Ari nie aku ingat nak wat cite tentang cinta vs sahabat,mana yang korang rasa patut di utamakan.

Dulu pernah ngak aku discuss benda nie dengan awek aku,macam-macam jawapan aku dapat,
ada yang cakap cintalah, ada yang cakap sahabat.hehehe

Sebelum pergi jauh,korang tahu ke cinta tu apa dan sahabat tu apa sebenarnya...hehehee
cinta ini adalah perasaan sayang yang terbit kepada sapa-sapa pun kat dunia ini tak kiralah budak kecil ke
pelajar ke atau seumpama denganya..cinta ini adalah atas dasar kasih sayang yang disertakan niat untuk hidup bersama-sama ke hari tua..hehehehe...Tapi kadang-kadang cinta ini tak semuanya berakhir dengan sebuah kegembiraan..huhuhuhu..tapi apa-apa pun kita tetap mengharap sebuah cinta yang berakhir dengan kegembiraan hingga ke akhirnya..betul tak???

hrmmm..cinta dah, jd apa pulak itu sahabat ea???hehehehe
sahabat ini lebih senang di rigkaskan orang yang selalu ada di samping kita,
tak kira lah senang atau susah,dialah yang selalu akan mengembirakan kita...hehehehe

jadi daripada apa yang dapat kita wat kesimpulan,kedua-duanya sama-sama penting kepada kitakan??
jadi kadang-kadang tu kita cam berada dalam dilema mana satu yang atut kita utamakan agar tak ada lah
yang sakit hati ngan kitakan...
tapi pape pun depend pada individu tu apa yang di utamakan dahulu..
pape pun semoga korang bahagia hingga ke akhirnya....hehehehehe
out cincau dulu lah......

Labels: