Isyarat Tangan Freemason....


Para pengkaji mempercayai bahawa simbol-simbol di atas menunjukkan sifat 'penyembahan' dan kecintaan kepada unsur-unsur kesyaitanan. Maka Marrs (salah seorang pengkaji) menyimpulkan simbol ini sebagai 'I Love You, Syaitan'.


nie bagi kita adalah isyarat yang mengatakan ok....tapi di dalam erti kata dan fahaman freemason,ianya membawa maksud simbol alat kelamin perempuan atau juga disebut 'yoni'. Bagi pengamal ajaran kesyaitanan, tiga jari yang terbuka merujuk kepada tiga tuhan sembahan iaitu Iblis, Dewa Babyondan Antichrist (Dajjal). Bagi golongan Illuminati pula, simbol ini bermaksud The Divine King atau Antichrist.





                                Ini pulak adalah beberapa cara salam bagi orang freemason....




 Dr, Cathy Burns menerangkan di dalam bukunya yang bertajuk Masonic and Occult Symbols Illustrated, bahawa dua jari yang terbuka ke atas merujuk kepada amalan-amalan dalam ajaran Freemason dan Gnostic Law of Oppasities. Menurutnya lagi, dua jari itu menggambarkan dua ciri yang ditonjolkan iaitu baik dan jahat, syurga dan neraka. Selain itu, simbol ini juga dianggap sebagai perlambangan kepada tanduk Baphomet iaitu tuhan berkepala kambing yang dipuja golongan pengamal ajaran kesyaitanan.



Perasan tak kita, dalam diam-diam rupanya kita ada meniru gaya orang freemason terutama lambang peace,ok dan tanduk tu terutama mereka yang minat kepada muzik rock..
Ya Allah selamatkanlah kami daripada Freemason....


Labels: