Kepalaku Pening....

Huwaaaa...apakah yang harusku lakukan????huhuhu...ingatkan nak studylah malam nie tapi kepala nie napelah rasa berat sangat nak masuk ilmu yang nak ana pelajari tu??? adoiyai tak baik mengeluh, sabar-sabar zarin,sok kan ada??? memanglah ada esok tapi mana sempat kot nak study 2 subjek...hehehe

Tapikan kau dah study kat rumah??? memanglah dah tapi bagiku itu semua tak cukup,tak kira nak study ngak sampai kepala nie pecah...hehehe,poyo je kan ana nie??? jangan ikut tau??? bukan pe sebenarnya, ana nie pun baru pulih dari demam jadi nak tak nak ana nak juga menelaah pelajaran tapi pening tahap gaban dah nie...

Tapi pape pun ana bersyukur sangat dalam perjalanan pulang ke kolej..hehehe,nak tau tak sebab apa??? sebab dapat  jumpa artis???salah-salah..sebab jumpa duit??? lagi salah,tapi sepanjang hidup ana tak perbah perkara nie berlakulah.. ceritanya berbunyi begini..jeng2....ana sampai je sepang tadi,baru turun moto je bas sampai kat bus stop,tu kira ok lagi,sampai je kat stesen ktm nilai,baru nak duduk kat kerusi menunggu,ktm pun sampai...sumpah tak gempaklah,sampai je kat stesen bangi,tengok2 van KUIS pun sampai,padahal minggu lepas bukan main 2 jam nak tunggu kat ktm tapi hari nie tengok-tengok depan mata..hehehe

Dan yang menambahkan kepelikan di ditu seolah-olah ana dah merasakan seperti itu sebelum ini atau boleh dikatakan sebagai dejavu..hehehe, ini juga bermakna ana dapat kurangkan 2 jam perjalanan kepada kurang dari 1jam perjalanan..memang bez gilalah..hehehe....harap-harap dapatlah lagi macam nie pada masa akan datang,jimat masa dan tenaga..hahaha

P/S gud luck 4 all student KUIS in Final Exam...keep it out....Gampate yo....

Labels: