BEN ASHAARI WAT GILA LAGI


Assalammualaikum semua..ben ashaari wat gila lagi pada masa rehat nie,kali nie dia suruh buat en3 yang mana kena ada 100 patah perkataan, tajuknya adalah kenapa ana nkie nak join sangat segmen ben ashaari nie.. sebab utama dia senang je

Seperti biasanya ben ashaari ini adalah seorang blogger yang boleh dikatakan hebat sebab dalam sehari boleh mendapatkan seramai ribuan pengunjung yang melawat blog beliau.maka apabila ana join segmen dia pada ,masa yang sama ana akan mendapat tarik pelawat blog diakan???

Selain itu,dengan join segmen di blog beliau ana dapat merapatkan ukhuwah sengan rakan-rakan blogger yang lain sebagai contohnya selain follower ana bertambah tetapi ana berjaya juga mendapatkan kawan untuk bertukar-tukar pandangan maka dunia maya ana makin luas..

Yang last sekali sebab ana rasa nak join segmen sebab apabila join segmen Bro Ben saya akan dapat meningkatkan diri saya dan membaiki segala kelemahan dengan meminta pandangan daripada blogger yang otai ataupun senior...ini sajalah pandangan ana..

Labels: