BILA SUNAH NABI DI PERLEKEHKAN...

Assalammualaikum semua..selamat menyambut hari jumaat semua..tadi ana ada membuka FB abg ipar saya yang mengutuk sekeras-kerasnya dengan tidakan ANTI PKR yang mengutuk sunnah nabi junjungan besar Muhammad dengan menyiarkan gambar yang tak sepatutnya..

Untuk pengetahuan semua, beliau mengambarkan pemimpin pas sebagai seekor keldai yang memakai serban dan berjanggut...untuk pengetahuan semua serban dan janggut merupakan sunnah nabi yang di amalkan oleh rasulullah dan semua sahabat serta ahli ulama yang mencintai Rasulullah..


INILAH GAMBAR ANTI PKR YANG MENGUTUK PEMIMPIN PAS DAN SUNNAH NABI

Inilah akal penyokong kerajaan yang secara tak sedar telah menghina nabi junjungan kita...adakah patut ea diaorang buat macam nie??? sedangkan ketika orang Islam menghina nabi, mereka tahu pulak memarahi orang yang menghina nabi tapi sekarang mereka sendiri pun menghina sunnah nabi...adakah ini tandanya mereka sayangkan nabi???

kepada admin page ANTI PKR nie insaflah dan berfikirlah sebelum membuat sesuatu, kalau ye pun bencikan pemimpin pas,janganlah pulak sampai menghina Nabi Muhammad nie...semoga Allah membuka pintu hati diaorang nie..Jakzakallah Khairan..


Labels: