KITA YANG BUAT DIA....BUKAN DIA YANG BUAT KITA

Assalammualaikum semua..ana kesejukan tahap gaban kat dalam office,di bawah air cond..huhuhu, sampaikan ana nak tulis en3 kali ini pun tak bermaya je rasanya..nak slow kan nanti takut pulak ada staff marah ana sebab ana slowkan air cond...biasalah dak praktikal...

Hurm nampak tak tajuk kat atas sana tu ea??? you all rasakan apa yang ana maksudkan ea dengan tajuk tu??? tapi ana rasa you all pun tentu tahukan apa yang ana maksudkan??? sering kali kita lupa yang kita nie sebenarnya yang buat sesuatu perkara bukannya dia yang buat kitakan???

namun yang memusykilkan ana, mengapa kita selalu cakap kita tak boleh buat benda tu lah, benda nie lah??? padahal kita yang buat dia bukan dia kan??? orang lain pun boleh buat, nie kan kita tiba-tiba je senang cakap kita tak boleh buat padahal tak cuba lagi..

Pape pun buatlah sesuatu dahulu sebelum kita cakap yang kita tak tahu sebab jika kita fikir kita boleh kita mampu lakukanya, tapi kalau kita ragu-ragu macam mana kita nak tahukan??? ingatlah kita yang buat dia bukan dia yang buat kita kan???..

Labels: