LARI....NAK KENA SUNAT

Assalammmualaikum semua....selamat pagi jumaat ana ucapkan...hari ini ana nak pergi klinik tuk urusan berkhatan...biasalah musim cuti sekolah nie ramai lah mak bapak,datuk nenek hantar anak mereka pergi berkhatan...begitulah al kisahnya dengan keluarga ana....

Yang akan dikhatankan hari ini adalah adik ana bernama muhammad fitri zuhairi...mula2 tu agak kecut ngak muka dia nak keluar rumah...tetapi setelah di pujuk rayu akhirnya beliau dengan beraninya pergilah berkhatan dengan bangganya....

Mana tidaknya sebab lepas nie akan transfer kepada bujang lah sebab dah berkhatan katakan....hehehe...yeke???biasalah mak bapak cakap kat anak2 yang nak berkhatan tu kan??? betul tak?? jangan tak mengaku ea???

Pape pun ana berharap adik ana mendapat kekuatan untuk mengharungi peperangan yang akan berlanjutan dalam masa 10 hingga 15 minit dengan jayanya....Pada yang anak2 mereka yang berkhatan hari ini atau dalam tahun nie selamat berkhatan ana ucapkan...Jakzakallah khairan..illal liqo

Labels: