APA LAH NAK JADI...

Apa lah nak jadi??? Apa lah nak jadi dengan kampung ana nie...hampir setiap hari ada je kes kecurian yang melanda kampung ana...bukan satu umah je yang kena pecah tapi 5 umah satu malam

Tapi yang menghairankan pihak polis,bukan ana tau perompak nie hanya pecah masuk umah orang melayu je,umah cina india takda lak nak masuk....

Tapi dengar kata polis dah berjaya tangkap ketua perompak nie...namun dipercayai ada saki baki ahli kumpulan yang tidak ditangkap lagi....

Pihak polis pun ada memberitahu yang ahli2 geng nie terdiri daripada budak sekolah rendah dan menengah...pada ana mungkin ketua dia nie nak jadi cikgu tapi tak dapat...tu yang ajar dak2 nie mencuri....

Adui apa lah nak jadi....nak cari dwet mudah dengan mencuri...ana tengok awak2 tu mempunyai tubuh badan yang sihat...pergilah cari kerja yang halal...sebab kita bukan selamanya hidup.....

Labels: