LELAKI VERSUS KOREAN DRAMA

Assalammualaikum semua....korean drama dengan perempuan memang dah sinonim...tapi kalau dengan lelaki pulak...tentu ramai yang cakap lelaki layan korea drama nie lembut..betul ke???

Macam ana pun memang meminati korea drama kerana kebanyakanya tidak lah meleret penceritaanya berbanding drama melayu...dan sejujurnya ana tak minat tengok drama melayu....

Tapi ana pernah melihat seorang sahabat ana yang terlalu obses dengan cerita korea nie tau...sampai menangis beliau tengok cerita tu...memang betul2 menghayati kalah  orang perempuan nohhh....

Bagi ana lelaki ke perempuan ke tak kisahlah kan tengok cerita korea nie...dan apa yang ana nampak kebanyakan lelaki yang meminati cerita korea nie berhati lembut seperti ana...tapi bukan lembut tau...hati je lembut jiwa keras...hehehe

Labels: