PETAH BERKATA-KATA

Assalammualaikum semua...kali ini ana nak share cerita sikit mengenai telatah anak buah ana yang semakin petah berkata2....

Dia lagi petah kalau tengok cerita kartun upin ipin...memang dia akan ceritakan je kisah dari mula sampai habis cite upin ipin tu sampai tak terdaya ana nak melayan kerenahnya...itu baru si abang...

Si adik nya pun dah mula ikut perangai abangnya juga walaupun tak petah bercakap tapi dia seolah2 mencuba untuk bercerita ngak...terpaksa layan dua2 sekali kalau tak merajuk sakan dieorang...

Pape pun dieorang lah penyeri rumah ana,kalau takda dieorang tentu sunyi je agaknya rumah nie...hehehe

Labels: