SEBAB ENTRY ANA PENDEK

Assalammualaikum semua.....selamat kembali ke blog ana nie....korang tentu perasan kan sesuatu kat blog ana nie...terutama entry di blog nie....

Yang tak perasan...cuba tengok tajuk kat atas tu..tentu faham punyalah...entry blog ana nie memang pendek2 kan...paling kuat pun ada 4 5 rangkap je...memang pendek...

Sebab dia senang je...ana nie jenis yang tak suka baca sesuatu entry panjang2 sebab ana nie tak minat membaca sangat...jadi sebab tu ana suka blogwalking di entry yang sikit je ceritanya tapi padat...

Itulah sebabnya entry blog nie sikit2 je....sebab mana tahu ada yang kat luar tu macam ana ngak...kalau panjang2 tentu bosan nak bacakan????

Labels: