KUALA LUMPUR MULAI LENGGANG

Assalammualaikum semua....budak2 sekolah dah mula cuti untuk menyambut hari raya aidilfitri....

Maka ramailah ibu bapa terutama kakitangan ukm sendiri tadi dah mula cabut balik ke rumah masing2 tadi seawal jam 3.30 petang lagi...

Mungkin masing2 sudah tidak sabar2 untuk balik ke kampung...al maklum lah mungkin ada sekali setahun balik kampung terutama hari raya nie...

Pape pun ana nak nasihat sikit...hati2 bawa kereta tu..tak payah laju2 sangat...kampung tu tak lari pun..tetap ada kat situ je...ingat lah orang tersayang...jangan lupa baca doa nohh....

Labels: