MAKAN MALAM DI......

Assalammualaikum semua...dah lama rasanya ana tak singgah di blog nie kan??? Tentu pembaca blog ana nie menunggu-nunggu entry terbaharu daripada blog ana kan?(ada ke???)

Oklah,apapun ana nak ucapkan alhamdulillah kerana diberi rezeki makan malam....malam nie ana makan kat damansara damai....rasanya tentu you all tau kat mana ana makan kan???

Apa tak tahu lagi??? Oklah ana bagitahu lah,malam nie ana makan di Man Burger Kukus Lava....memang sedap lah ana cakap sama lu.....



Yang membuatkan berger malam nie makin sedap sebab ana makan bersama insan kesayangan ana...kikiki...

malam nie ana pilih spongepop double special,manakala kawan istimewa ana makan spongebob normal....



amacam you all tengok gambar dua berger tu....kalau terliur apa tunggu lagi...jom lah serbu man berger kukus lava di damansara damai....

Labels: