TANGGUH LAGI NAK DIET...

Aikks...hari sabtu nampaknya sudah kunjung tiba lagi...maknanya kesibukan pasti datang lagi...hari ini sahaja ana ada banyak jemputan kahwin dan juga rumah terbuka atau orang jawa panggil open house...

Semua program makan-makan nie ada yang diadakan di bangi, ampang, taman medan dan lain-lain lagi lah....nampaknya terpaksalah ana menangguhkan dulu operasi diet ana nie...sebab semua tempat nie pun wajib ana pergi...kalau tak kang ada yang berkecil hati kan....

Ini pun ana rasa badan macam ada kembang sikit sebab ada beberapa helai baju dah tak muat nie...sebab asyik bedal je makanan yang disediakan di meja makan...lagi-lagi kalau sate...hahaha..

Nampaknya operasi mengemukkan badan lagi lah ana hari ini...operasi mengurus badan lepas raya lah..itu pun kalau rajin...kihkih..

Labels: