DISANGKAKAN TOMYAM RUPANYA....

Zaujah ana pada mulanya nak buat nasi goreng tom yam namun akhirnya membatalkan hasrat tu sebab nasi putih pada masa tu agak banyak...jadi dia pun ingat nak masak tom yam je lah...boleh di makan dengan nasi putih je kan...

Jadi wife pun masuklah ke dalam dapur untuk menyediakan salah satu juadah favourite ana tu...bau tom yam tersebut terus menusuk ke lubang hidung ana masa wife ana masak...masak punya masak..akhirnya siap lah juga juadah yang disediakan...

Ana pun punyalah happy sebab dapat makan tom yam kan...tapi apabila ana datang ke meja makan tengok-tengok bukan tom yam yang wife ana masak rupa-rupanya wife ana masak paprik...namun disebabkan merajuk tak dapat tom yam ana habiskan juga paprik tersebut agar beliau tahu ana geram dengan dia...hehehehe

Labels: