SABTU BERKERJA...

"bang, oh bang", bangun dah pukul 6.15, pergilah mandi nak pergi kerja kan.... Aikss bukan arinie sabtu ke ana kata kat dia, nak kerja apa??? Nie buat-buat lupa ke apa?? wife mencelah....

Tiba-tiba ana terbangun, eh ana memang kena kerja hari ini...huhuhu, malasnya lah rasa nak pergi kerja...terlupa yang minggu nie memang minggu berkerja...

Sebabnya dah lama tak kerja hari sabtu, bila kena kerja tu faham-faham je la kan...badan dah biasa bercuti tiba-tiba je kena kerja...oklah ana nak bersiap-siap...kerja oh kerja...

Labels: