Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015


Assalammualaikum semua, selang satu hari lagi kita akan menyambut hari Malaysia. Yang mana sebenarnya ialah sempena memperingati hari penyambungan Tanah Melayu dengan Sabah dan Sarawak. Jadi di sebabkan itu mommy irra buat segmen ini. 

Apabila orang dah buat segmen. Ana tukang join je lah. Jom nyatakan kecintaan terhadap Malaysia dengan Join segmen nie. Klik kat banner untuk menyertainya.

Dan ini gambar selfie ana sempenan segmen ini :


Gambar ini menberi mesej cahaya keamanan yang dapat dikecapi oleh kita sebagai Rakyat Malaysia. Hastag sehatisejiwa itu hanya akan diselesaikan dengan huruf terakhir itu iaitu huruf A apabila kita semua bersatu hati.

Ok, camne nak join segmen mommy irra nie, ikut je syarat-syarat kat bawah tu. Senang je kan.

Syarat-syarat segmen mommy bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 

1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih.

2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri.

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini.

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa. 

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut. 

Tu jer. Mudah sangat kan. 

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy irra dah tak kira.





Labels: