Tanda-Tanda Anda Diminati Oleh Seorang Wanita

Cinta

Diminati dan dicintai oleh seseorang adalah perkara biasa. Yang tak biasa tu kalau diminati oleh jantina sejenis. Selalunya kita berbicara mengenai wanita yang diminati lelaki, tetapi bagaimana pula andai kita yang lelaki nie diminati oleh seorang wanita. Apakah tanda-tandanya? Adakah kita sedari perkara ini sekiranya ianya terjadi kepada kita?

Tanda-Tanda Anda Diminati Oleh Seorang Wanita


Ada tanda-tanda utama yang boleh diambil oleh seorang lelaki untuk mengetahui yang dia diminati oleh seorang wanita.

Tunjuk Minat

Yang nie boleh dilihat sidia(wanita) seolah-olah memberikan perhatian yang lebih kepada anda apabila anda berbicara akan sesuatu. Dan sekiranya si dia sentiasa tersenyum melihat segala perbuatan anda ternyata si dia memang meminati anda.

Bersikap Terbuka

Wanita biasanya tidak akan berkongsi segala-galanya kepada lelaki terutama hal peribadi mereka melainkan sidia memang meminati anda, segala-galanya pasti akan dikongsikan bersama dengan anda.

Dia "menjual" dirinya

Yang nie jangan salah sangka pula sebab dia bukan menyerahkan segala-galanya kepada anda tetapi dia mula menonjolkan dirinya kepada anda agar anda terpahut kepada dirinya.

Tidak senang duduk

Sesetengan wanita biasanya suka menunjukkan tanda (hint) yang tidak jelas dan sukar untuk sang lelaki mentafsirkannya. Namun apabila si wanita mula tidak senang duduk bila berhadapan dengan anda,sedikit gugup dan malu-malu,ataupun sengaja terlanggar bahu anda sambil mengerling manja, ternyata anda hanya perlu berusaha sedikit sahaja kerana pintu hatinya sudah separuh terbuka buat anda,percayalah!

Anda diperkenalkan kepada keluarga dan kawan-kawan sidia

Sekiranya perkara ini terjadi sudah semestinya hanya sedikit usaha yang perlu anda lakukan bagi memperolehi cintanya kerana sebenarnya ia ingin mengatakan bahawa anda adalah miliknya.

Berikut merupakan tanda-tanda yang ana rasakan sendiri suatu masa dahulu ketika diminati oleh seseorang. Mungkin ianya betul dan mungkin juga tidak tetapi apa yang ana nak cakapkan di sini hargailah sebuah cinta.


Labels: