Pengalaman Berbeza Bersama Han Rainforest Resort

Pengalaman Nyata Berbeza Bersama Han Rainforest Resort


Alhamdulillah, telah selesai pengembaraan ana bersama 34 orang blogger KBBA9 di Taman Negara. Apabila ana masuj berkerja semula hari tu, adalh beberapa member nie duk tanya kat ana, ko stay resort mana masa kat Taman Negara hari tu? Camping je ke?


Ah, nie ana nak ceritalah selama 4 hari 3 malam ana dan geng KBBA9  bermalam di mana? Kitaorang telah pun bermalam di Han Rainforest Resort. Kecuali hari sabtu malam ahad yang mana kitaorang camping di tepi Sungai Tembeling.


Ok, berbalik kepada resort yang ana duduk nie, ternyata berbeza kerana sekitar kawasan resort ini dikelilingi oleh tumbuhan hijau yang pastinya menyegarkan dan mampu menghilangkan stress apabila berada di ibu kota.






Melalui Han juga, kita boleh memilih untuk melakukan apa jua aktiviti yang terdapat di dalam pakej mereka. Antaranya Trekking Bukit Terisik, Canopy Walk, Rapid Shooting dan juga 4x4wd.







Dan yang paling menariknya, hari terakhir kami Di Han, kami berpeluang menyaksikan majlis perasmian dan majlis pecah tanah bagi projek terbaharu Han Rainforest Resort iaitu Taman Negara Eco Adventure Camp yang telah dirasmikan oleh Tim.Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia YB Datuk Mas Ermieyati Samsudin.



Kalau korang nak tahu lebih lanjut apa yang ada di Han Rainforest Resort nie, korang bolehlah rujuk di :

Facebook : Han Rainforest Resort
Website: http://www.han-rainforestresort.com/
No.Tel : 09-266 7888


Tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada penaja yang lain seperti

#HanRainforestResort : Penaja penginapan, transport, aktiviti dan makan minum.

#Camelus : Produk berasas susu unta.

#Cosmoderm : Penaja produk penjagaan diri.

#Yeos : Penaja Minuman Berperisa.

#MinumPranJuice : Penaja Minuman Berperisa.

#HeroesManWashbyNanafaBeauty : Penaja Produk Penjagaan Kesihatan Lelaki




Labels: